Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, July 17, 2012

neon yellow

Photobucket Photobucket Photobucket Spirit Store 29,50€ (original price 59€) 

Bought these amazing neon yellow strappy heels today as I was checking out the final sales. They are painful to walk with due to the 5.3 inch heel, but worth the pain - my feet have been through a lot during my short life. What do you guys think? 

Speaking of amazing high heels, I am counting days as one very special delivery should come anytime - you'll see what I'm talking about later.

Ostin nämä upeat neonkeltaiset remmikorot tänään kun olin tarkistamassa viimeisiä alennusmyyntejä. Näillä on tuskallista kävellä kiitos 13,5cm koron, mutta ovat kaiken tuskan arvoiset - jalkani ovat muutenkin kokeneet kovia lyhyen elämäni aikana. Mitä mieltä te olette? 

Upeista korkkareista puheenollen, lasken päiviä sillä eräs erittäin ihana paketti pitäisi saapua piakkoin - näette myöhemmin mitä oikein tarkoitan.

2 comments: