Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, July 28, 2012

outfit x2

Photobucket top Camden Market shorts Gina Tricot shoes Converse All Star (from Taiwan) 

Friday night's outfit for DBTL (Down by the Laituri, a music festival held right by the riverside of Turku). We didn't actually go to the festival area, but we did hang out by the riverside with all of our friends.
I absolutely love this Lil' Wayne top I bought from London's Camden Market, I just think it is so cool. I also love my purple sequin Converse shoes, but for some reason I haven't used them so much - it might have something to do with me having 10 pairs of Converse sneakers anyways.

Perjantain asu DBTL:ään (Down by the Laituri). Me emme olleet itse festarialueella, mutta olimme jokirannalla kaikkien kavereiden kesken. 
Rakastan tätä Lil' Wayne-toppia minkä ostin Lontoon Camden Marketista, se on vain mielestäni niin hieno. Rakastan myös näitä liiloja paljetti-Converseja, joita ei ole jostain kumman syystä tullut niin hirveästi käytettyä - se saattaa johtua tosiaan siitä, että omistan 10 paria Converseja.

Photobucket dress Gina Tricot shoes Jeffrey Campbell

Today's outfit, as we were on a small boat cruise with my family. 
I bought this white dress from the midsummer sales aswell, but I wanted to show it to you guys as a part of the outfit - I just don't think having a picture of this dress on a hanger would do any justice to it. 
I was wearing my Jeffrey Campbell's for the second time. They are super comfortable thanks to the platform, but they're stiff due to the real leather so they do give me some blisters after use. Maybe one day the leather will be soft enough for pain-free walks.

Päivän asu, kun olimme perheen kanssa pienellä laivaristeilyllä.
Ostin tämän valkoisen mekon myös Juhannuksen jälkeisistä alennusmyynneistä, mutta halusin näyttää sen teille vasta asukuvissa sillä henkarikuva ei vain tee mekolle oikeutta. 
Jalassa olivat Jeffrey Campbellini jo toisen kerran. Ne ovat erittäin mukavat jalassa kiitos platform-pohjan, mutta ne ovat silti jäykät aidon nahkan vuoksi joten saan käytössä pieniä rakkuloita jalkoihini. Ehkä joku päivä nämä ovat paremmat jalassa, sitten kun nahka on pehmentynyt käytössä.


Which outfit do you prefer?

I'm so sorry about the blog silence, it's been a fun yet busy week as I'm trying to enjoy of what's left of this summer - I mean let's face it, school is starting in less than a month. I hope you've all had a great summer!

 Kummasta asusta pidät enemmän?

Pahoittelen kovasti blogihiljaisuutta, viikko on ollu hauska mutta kiireinen sillä yritän parhaani mukaan nauttia viimeisistä kesäpäivistä - koulu on kuitenkin alkamassa jo alle kuukauden päästä. Toivottavasti teilläkin on ollut mahtava kesä!

4 comments:

  1. mil veneel olitte? Toi näyttää vähän Ukko-Pekalta (sellainen höyrylaiva Turus xD)

    T.Kalle

    ReplyDelete
    Replies
    1. me oltiin Rudolfinalla, mikä on siin Ukkopekan vieressä :D

      Delete
  2. Molemmat asut ihan huippuja, tykkään! Vasrsinkin tuo valkoinen mekko sopii sulle todella hyvin :)

    ReplyDelete