Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, November 7, 2012

crossed

Photobucket Photobucket 
 1,50€ each (original price 9,95€ each), Gina Tricot

The jewellery from yet another accessory-sale at Gina Tricot. I just love cross necklaces, and I couldn't resist the one with eyes on it. The crystal one is just too cool, love them both. What do you guys think?

Today I got my early Christmas gift from my mom, which I absolutely adore - I decided not to show it here before Christmas is over, but I already posted it on Instagram - feel free to look and follow, my nick is josephinejennifer.

Uudet korut jälleen yksistä Ginan korualennuksista. Rakastan ristikoruja, ja en vain voinut vastustaa tuota missä on silmiä koristeena. Kristallinen versio on vain liian siisti, rakastan niitä molempia. Mitä mieltä siellä ollaan?

Tänään sain aikaisen joululahjani äidiltäni, mitä ehdottomasti rakastan ja palvon - päätin olla julkaisematta sitä täällä ennen kuin Joulu on ohi, mutta laitoin sen jo Instagrammiin - käykää ihmeessä katsomassa ja ehkä jopa seuraamassa, nimimerkkini on josephinejennifer.

1 comment: