Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, November 19, 2012

leopard

Photobucket 
shirt H&M jeans Gina Tricot boots Nelly.com watch Betsey Johnson 

Hello everyone and happy Monday! 
Today has been a short yet demanding day, as I had two exams. The history exam went well, whereas the biology exam could have gone better...the main point is that they're both over so now I can just sit back and relax! We don't have exam weeks in IB, so those were basically the last exams I had to do for this period. Yay! 

Wearing my favourite leopard shirt and my favourite watch with my new favourite jeans. The boots are also a favourite regarding their comfortness. Easy to say that I really liked outfit today, as simple as it was. 

Moikka kaikille ja mukavaa maanantaita! 
Tänään on ollut lyhyt mutta vaativa päivä koulussa, sillä minulla oli kaksi koetta. Historiankoe meni hyvin, kun taas bilsankoe olisi voinut mennä paremmin...pääpointti on kuitenki se että ne ovat molemmat ohi joten nyt voin vaan ottaa rennosti! Meillä ei ole IB:llä lukion tavallisia koeviikkoja, joten nuo olivat periaatteessa viimeiset kokeet tältä jaksolta. Jes! 

Päällä tänään lempileopardikuvioitu paitani sekä lempikelloni lempifarkkujeni kanssa. Saappaat ovat myös lempparit jos puhutaan niiden mukavuudesta. Voin siis sanoa että pidin kovasti päivän asustani, niin yksinkertainen kuin se onkin. 

Photobucket Posing with my baby! She always looks just as frightened when it comes to taking pictures... 
Poseerausta vauvani kanssa! Koirani näyttää aina yhtä pelokkaalta kun pitäisi ottaa kuvia...
Photobucket 
I ordered a free sample of Elle magazine so now I'm going to spend the rest of the evening reading this. It's been a few years since the last time I read Elle, let's see has it changed at all. 

Tilasin ilmaisen näytteen Elle-lehdestä joten loppuilta meneekin tämän parissa. Siitä on jo muutama vuosi kun viimeksi luin Elleä, saa nähdä onko tämä muuttunut yhtään.

2 comments: