Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, March 20, 2013

beauty by J

This post is for the finnish-speaking readers only, sorry!

Siitä asti kun lopetin edellisen blogini, olen jäänyt kaipaamaan eräänlaista vapautta kirjoittaa ihan mistä tahansa lifestyle-tyylisestä kuten ennen vanhaan. Olen tietoisesti päättänyt keskittää tämän blogin vain ja ainoastaan muotiin sekä tyyliin, mutta suurena kosmetiikanystävänä olen kaipaillut vanhojen meikki- ja tuotearvostelu sun muiden postauksien perään. Päätin siis ihan omaksi ilokseni tehdä Lily.fi-blogipaneeliin oman kauneuspalstani, mihin tulen siis jatkossa päivittämään kaikkea turhaa ja ihanan turhamaista liittyen niin hiuksiin, kynsiin kuin meikkeihinkin. Postaustahti ei ole niin säännöllinen kuin mitä täällä, vaan aion vapaasti postailla koska vain ja niin useasti kuin huvittaa. Päätin kirjoittaa kauneuspalstaani vain ja ainoastaan suomeksi, sillä kouluni vuoksi suomenkielen kirjoittaminen on jäänyt kovasti vähille ja päässyt ruostumaan ja haluan varmistaa, että pystyn silti kirjoittamaan mahdollisimman sujuvasti suomea.
 photo xobeauty_zpsa76e0cf1.jpg beauty by J on siis kauneuspalstani nimi ja se löytyy täältä! Jos kiinnostaa niin jääkää ihmeessä seurailemaan, parasta olisi jos te ihanat lukijat jättäisitte nimenne ja terveisenne vieraskirjaan. 

Ei mulla muuta tähän hätään, palaillaan toivottavasti huomenna uuden blogipostauksen parissa!

No comments:

Post a Comment