Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, May 18, 2013

work hard, play hard


Hi guys, I'm back! 

Feels great to be writing here again, you have no idea how much I've missed it! I've had probably the busiest and stressful two weeks of my life, with 5 mock exams and 1 finals. Besides one mock exam I feel pretty good about the other exams, though I can't of course say for sure how did they go. Let's just hope for the best, the past is the past anyways. 

Here's an outfit from last night as we went to a party arranged by the pre-IBers. I had a really good time and enjoyed myself by dancing with friends. Thanks to pre-IB for the great party, it was just what we needed after the exams! 

Now I'm off to get ready to go watch The Great Gatsby, which I've been waiting for impatiently for a few weeks now - Leonardo DiCaprio is just so charming....after that (yet another) party at my friend's house and not to mention the Eurovision song contest, which is a tradition every year. I really believe that Finland might do pretty good this year, let's just hope so! 

What do you guys think about the outfit? 

Hei kaikki, täällä ollaan taas! 

Tuntuu mahtavalta kirjoittaa tänne taas, te ette tiedäkään kuinka paljon olen ikävöinyt tätä! Minulla taisi juuri olla elämäni kiireisimmät ja stressaavimmat kaksi viikkoa takana, 5 IB mock-examilla ja yksillä kirjoituksilla. Yhtä mockia lukuunottamatta minulla on ihan hyvä mieli kokeista, vaikka en tietenkään voi olla varma siitä miten ne oikeasti meni. Toivotaan vaan parasta, mennyttä ei kuitenkaan voi muuttaa. 

Tässä asu eilisillasta, jun olimme pre-IBn järjestämissä juhlissa. Minulla oli todella hauskaa kavereiden kanssa tanssien. Kiitoksia pre-IBlle mahtavista juhlista, se oli juuri sitä mitä tarvittiin koeputken jälkeen! 

Nyt lähden tästä valmistautumaan, sillä olen lähdössä katsomaan The Great Gatsbya elokuviin. Olenkin tässä viimeiset pari viikkoa odottanut elokuvaa kuumeisesti - Leonardo Dicaprio on vaan niin hurmaava...sen jälkeen (vielä toiset) juhlat ystäväni luona, puhumattakaan Euroviisujen finaaleista mitä on vain pakko katsoa joka vuosi. Uskon todella Suomen mahdollisuuksiin tänä vuonna, luulen että ne voisivat sijoittua ihan hyvinkin! 

Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

2 comments: