Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, August 19, 2013

lita monday

 photo IMG_4792_zps0f95d4ef.jpg  photo IMG_4786_zpsde7d5350.jpg  photo IMG_4783_zpsab533bd2.jpg  photo IMG_4799_zpsa34fc9b6.jpg Jeffrey Campbell Lita 

Is there any better way to start off a new week than with a new pair of shoes? I doubt it.
Got these patent leather babies for a superduper discount, so I'm beyond happy! These are also much more lighter compared to my Lita Spikes, so definitely more casual to wear. Let me just introduce to you all my new favourite pair of heels for this fall - the leather Lita's.

This is my second summer and second pair of Lita's bought with my summerjob paycheck - I should make this a tradition. Or maybe I should just buy a pair with every single paycheck I get in the near future, we'll see about that...

Any opinions on the new Jeffrey's?

Onko parempaa tapaa aloittaa uusi viikko kuin uudella kenkäparilla? Tuskin.
Sain nämä kiiltonahkaiset ihanuudet superalehintaan, joten olen enemmän kuin tyytyväinen! Nämä ovat myös niin paljon kevyemmät Lita Spikeihini verrattuna, joten ehdottomasti arkisempaan käyttöön sopivammat. Saanko siis esitellä tulevan syksyn lempikorkkarit - nahkaiset Litat.

Tämä on jo toinen kesäni ja toinen pari kesätyöpalkalla ostetuttuja Litoja - tästä pitäisi melkein tehdä perinne. Tai ehkä vain ostan parin jokaisella lähitulevaisuudessa saamallani palkalla, sen näkee sitten...

Mitään mielipiteitä uusista Jeffrey'stä?

2 comments: