Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, August 9, 2013

shoppings from beijing

Probably the post you've waited for the longest ever since I came back - the shopping post.

Here's most of the things I got from my trip, if you don't count the cosmetics, make-up and souvenirs for my friends and family. I don't have the prices anymore, simply because some of the things I started using right after buying them, while others where from markets where I had to bargain to get the right price. So, without any further introductions let's just get to it:

Varmasti odotetuin postaus kotiinpaluuni jälkeen: ostospostaus. 

Tässä suurin osa ostamistani jutuista, jos meikkejä ja kosmetiikkaa sekä ystävien ja perheen tuliaisia ei lasketa. Hintoja en nyt oikein muista enää, sillä osa vaatteista pääsi heti oston jälkeen käyttöön, kun taas toiset ostettiin markkinoilta missä piti tinkiä hinnasta. Joten pidemmittä puheitta mennään asiaan: 

 photo IMG_1797_zpsc0c4d0ca.jpg
 Stars & stripes denim shorts from Forever 21. I love these!
Lippukuosiset farkkushortsit Forever 21:stä. Rakastan näitä!

 photo IMG_1798_zps9fcc7817.jpg  photo IMG_1799_zps6b3d411c.jpg
 And a vest with the same spirits, from Forever 21 as well.
Ja vielä liivi samoissa tunnelmissa, myös Forever 21:sta.

 photo IMG_1788_zpsa1eb7eb3.jpg  photo IMG_1790_zps84e320f8.jpg 
 Nike Air Force 1's. I've been wanting these babies forever now, so this is one of my favorites.
Nike Air Force 1. Olen halunnut näitä rakkaita jo pienen ikuisuuden nyt, joten nämä ovat yksi lemppariostoksista.

   photo IMG_1795_zps9e0d8ced.jpg  photo IMG_1796_zps1c50fe61.jpg
 Converse All Stars with stars & stripes. I was wearing these during my trip, which explains the dirtyness.
Converse All Starit lippukuosilla. Käytin näitä kovasti reissun aikana, mikä selittää likaisuuden.

 photo IMG_1803_zps41290e73.jpg 
 Awesome leopard top from H&M. I was actually searching for this a few months ago in Finland, but it was sold out everywhere so I was lucky to find the last one in the whole store from Beijing!
Mahtava leoparditoppi H&M:stä. Olen oikeastaan metsästänyt tätä jo muutama kuukausi sitten Suomessa, mutta se oli loppuunmyyty kaikkialla joten olin onnekas kun löysin viimeisen kappaleen Pekingistä!

 photo IMG_1804_zps24e8d5ce.jpg
 Cute beige crochet-detailed shorts from Bershka
Söpöt beiget shortsit virkatuilla yksityiskohdilla Berhskasta

 photo IMG_1805_zpsd90fbfed.jpg
 The most beautiful statement necklace from Zara. I love this to pieces!
Maailman kaunein statement-kaulakoru Zarasta. Rakastan tätä niin paljon!

More amazingness from Zara - these are no doubt the lowest pair of high heels I own, but something about these just made me like them so much.
Lisää upeutta Zarasta- nämä ovat epäilemättä matalimmat korkkarit mitä omistan, mutta jokin näissä sai minut pitämään näistä niin kovasti.

 photo IMG_1810_zps2de07ce9.jpg
  Cute "sunglasses" and "bikini" - make-up bags from Victoria's Secret
Söpöt "sunglasses" ja "bikini" - meikkipussit Victoria's Secretiltä

 photo IMG_1811_zps8da6b53c.jpg Cute nailstickers for my own nails from Sephora
Söpöjä kynsitarroja omiin kynsiini Sephorasta

 photo IMG_1812_zpsfba9ce2d.jpg Commes des Fuckdown - snapback is the same as my beanie I got earlier this year.
Commes des Fuckdown - lippis on samanlainen kuin aiemmin tänä vuonna hankkimani pipo.

 photo IMG_1814_zps098e0afe.jpg Super cool studded bra is going to become one of my favorite accessories! And don't you guys worry, I wasn't planning on wearing it without anything else...
Supersiistit niiteillä koristellut rintsikat tulevat olemaan lempiasusteeni! Ja älkää huoliko, en ajatellut käyttää näitä ilman mitään päällä...

 photo IMG_1818_zps19cc204c.jpg T-shirt with a golden YSL-print was a real bargain, I just had to get it.
 T-paita kultaisella YSL-printillä on oikea löytö, se oli vain pakko saada.

 photo IMG_1819_zps1e7e87ff.jpg Some really traditional Chinese bracelets from a tourist shop. I finally found some bangles which were not too big for my wrist!
Muutamia perinteisiä Kiinalaisia rannekoruja turistikaupasta. Löysin vihdoinkin rannerenkaita mitkä eivät ole liian isoja ranteelleni!

 photo IMG_1820_zpsce87d354.jpg This studded bag with a cheetah on it was actually a gift from my mom, I really like it.
 Tämä niittilaukku on oikeastaan äitini ostama minulle, ja pidän siitä kovasti.

 photo IMG_1826_zps8d6c57d5.jpg Cross earrings are also a gift from my mom
Ristikorvikset ovat myös äidin ostamat

 photo IMG_1821_zps5e19da21.jpg Real pearl earrings and bracelet are from Qingdao, which is a lovely place by the seaside so the pearls were super cheap there. I love them!
Aidot helmikorvikset ja rannekoru Qindaosta, mikä on ihana paikka merenlaidalla joten helmet olivat superhalpoja siellä. Rakastan näitä!

 photo IMG_1827_zpsf1958ca6.jpg Peacock-feather earrings from Forever 21. I really loved the details and colors on them!
Riikinkukkosulkakorvikset Forever 21:sta. Tykkään kovasti noista väreistä ja yksityiskohdista!

 photo IMG_1828_zpsf2a9b661.jpg Lovely lace bustier from F21 as well. This will look super good with a high-waisted skirt!
Ihana bustiertoppi F21 myöskin. Tämä tulee näyttämään superhyvältä korkeavyötäröisen hameen kanssa!

 photo IMG_1829_zps78716277.jpg Some custom-made name necklaces (please note that I was kidding with the latter one...)
Muutama teetetty nimikaulakoru (en sitten ollut tosissani tuon jälkimmäisen kanssa....)

 photo IMG_1835_zpsb9b8e8c9.jpg White blouse with tigers on it from Zara
Valkoinen puseri tiikereillä Zarasta


 photo IMG_1837_zps186761f5.jpg Black t-shirt with a cheetah/leopard(?) and studs on it
Musta t-paita leopardilla (?) ja niiteillä

 photo IMG_1838_zps8c98dbd4.jpg Black Eagle-skirt from Boy London. I love love love it!
Musta kotkahame Boy Londonilta. Minä r-a-k-a-s-t-a-n tätä!

 photo IMG_1849_zps0ded3c68.jpg Beautiful, knee-length furcoat. This will be my favourite before it gets too cold! 
Kaunis polvenpituinen tekoturkis. Tämä tulee olemaan suosikkini ennen kuin on liian kylmä!

 photo IMG_1853_zps93efa546.jpg  photo IMG_1854_zps32ba62a3.jpg Black wedges from Bershka's sales with a bargain, these are super comfy to wear! 
Mustat nilkkurit Berhskan aleista löytöhintaan, nämä olivat ihanan mukavat jalassa!

 photo IMG_1855_zps0a028e9b.jpg Lovely skin-tight dress with a statement-detail 
Ihana ihonmyötäinen mekko statement-yksityiskohdalla

 photo IMG_1856_zps2d5879a7.jpg Longchamp Le Pliage, at last. I've been craving for this "grannybag" in black with brown handles, but this all-black one really sealed the deal. 
Longchamp Le Pliage, vihdoinkin. Olen himoinnut tälläistä "mummolaukkua" mustana ruskeilla kahvoilla, mutta tämä kokomusta vei kyllä.

 photo IMG_1887_zpscf9e489b.jpg  photo IMG_1888_zps051bd421.jpg 
Two maxiskirts, both purchaces by my mom that I wanted for myself. 
I really got to like wearing maxidresses and skirts in China, since it was super hot and they are really loose and comfortable for the weather. 
Besides, the maxidresses and skirts in China are not too long for my short figure, since they are designed for Asian women. I actually have one maxidress that I bought back in 9th grade on our schooltrip to London, I should definitely start wearing it more often! 

Kaksi maksihametta, molemmat äitini ostamia jotka halusin itselleni.
Aloin todella pitää maksimekkojen ja -hameiden käytöstä Kiinassa, sillä siellä oli superkuuma ja ne olivat ihanan väljiä ja viilentäviä. Lisäksi maksimekot ja - hameet Kiinassa eivät ole liian pitkiä minulle, sillä ne ovat suunniteltu Aasialaisille naisille. Minulla on itse asiassa yksi maksihame minkä ostin jo 9.luokalla luokkaretkellämme Lontoossa, sitä pitäisi ehdottomasti käyttää useammin! 

 photo IMG_1890_zps0e563de8.jpg  photo IMG_1892_zpsbb9f55fd.jpg 
 I was wearing my all-white Converses right when I came back, which explains why they are not so white anymore.... 
 Aloin käyttämään näitä kokovalkoisia Converseja heti kun palasin, mikä selittää miksi ne eivät olekaan niin valkoiset enää...

So that was pretty much it! Sorry for the bad quality of some of the pics, I was in a bit of a hurry while taking these photos.
I was really surprised on how little clothes (and not to mention high heels!) I bought, my main focus was on accessories this time. I've noticed that I've become pickier when it comes to clothes, and I often find myself thinking a lot before purchasing something so I wouldn't just buy things that were cheap - not a bad habit, if you ask me.  

I 'm really pleased with the things I got, what do you guys think? 

Se olit sitten siinä! Pahoittelut joidenkin kuvien huonosta laadusta, olin pienessä kiireessä kun otin näitä kuvia.
Olin todella yllättynyt siitä, miten vähän vaatteita (puhumattakaan korkkareista!) ostin tavalliseen verrattuna, pääkiinnostukseni taisi olla asusteissa tällä kertaa. Olen huomannut olevani pihimpi vaatteiden suhteen, ja löydän usein itseni pohdiskelemassa vakavia etten sortuisi mihinkään turhaan halvan hinnan houkuttelemana - ei hullumpi tapa, jos multa kysytään.

Itse olen todella tyytyväinen ostoksiini, mitä mieltä siellä ollaan? 

No comments:

Post a Comment