Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, November 16, 2013

zebra

 photo aea107a4-e9a3-4da5-9868-fddb754169e7_zps3483ab6e.jpg  photo 0e28b6a9-6e8b-4110-be65-54dafff9c5e0_zps44683c56.jpg

Got this lovely zebra fur coat from H&M today for only 19,95€. I've been craving for this ever since I saw it on the catalog, but I haven't been outside my house for a week since I've been sick so I didn't notice it arriving to the stores. Luckily this was the last one my size, so I couldn't be happier!

Any thoughts on my new fur coat?

 Ostin tämän ihanan seeprakuvioidun turkistakin H&M:stä tänään hintaan 19,95€. Olen himoinnut kyseistä takkia siitä asti kun bongasin sen katalogista, mutta en ole poistunut kotoa viikkoon joten en tiennyt sen saapumisesta kauppoihin. Onneksi löysin vielä viimeisen takin omaa kokoani, enkä voisi olla tyytyväisempi!

Mitä mieltä uudesta tekoturkiksesta?

No comments:

Post a Comment