Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, December 31, 2013

every day is a gift, that's why they call it the present

Before I go off to celebrate New Year's Eve, its time to finally show you guys what I got this Christmas. As I said earlier in the Christmas post, I didn't get much but the gifts were more than wanted. So here we go, presents from 2013;

Ennen kuin lähden Uudenvuoden viettoon, on aika vihdoinkin esitellä mitä sain tänä Jouluna lahjaksi. Kuten sanoinkin aikaisemmin Joulupostauksessa, en saanut kauheasti lahjoja tänä vuonna mutta ne olivat sitäkin mieluisampia. Joten tässä ne ovat, lahjat vuodelle 2013;

 photo IMG_7608_zps7b1aa4ee.jpg 
 The Remington hair straightener I wished for. After getting this I immediately sold my old one online, this is just the best and I love love love it! Definitely the most useful present I got.

Juuri se toivomani Remingtonin suoristusrauta. Saatuani tämän myin heti vanhan suoristimeni pois netissä, tämä on vain yksinkertaisesti paras ja rakastan sitä! Ehdottomasti hyödyllisin saamani lahja.

 photo IMG_7609_zps3ea1ecbc.jpg 
 Some deliciousness from Fazer, also in the form of Geisha as I wished. I got one pack of Geisha from my dear friend who read my blog, special thanks to her <3

Vähän herkullisuutta Fazerilta, myös Geishan muodossa kuten toivoinkin. Sain toisen Geishapaketeista rakkaalta ystävältäni joka luki toivomukseni tästä blogista, suurkiitokset hänelle <3

 photo IMG_7611_zpsb93cbf0c.jpg 
 The cutest Moomin book ever from my grandparents. This has the classical Moomin stories and even some recipes, a classic really!

Maailman suloisin Muumikirja isovanhemmiltani. Tässä on kaikki tunnetuimmat Muumitarinat ja jopa reseptejä, oikea klassikko siis!

 photo IMG_7612_zps7d01a96f.jpg 
 Some money from my grandparents and movie tickets from my Godmother. Both were super useful as always - I've never received movie tickets before, so this was a really positive surprise as I did not wish for them.

Rahaa isovanhemmilta sekä elokuvalippuja kummitädiltäni. Molemmat superhyödyllisiä lahjoja kuten aina - en ole koskaan ennen vastaanottanut leffalippuja lahjaksi, joten tämä oli todella positiivinen yllätys sillä en edes toivonut niitä.


The last and biggest present is from my dad, but unfortunately it did not make it for Christmas and so I will show it later on. It is definitely worth the wait though, just wait!
And I must also mention that I got as an early present a 3-month Spotify Premium-giftcard from another dear friend of mine, which I am so grateful for. I have the best friends, really.

Suurin lahja on isältäni, mutta se ei valitettavasti ehtinyt Jouluksi kuusen alle, joten esittelen sen myöhemmin. Se on kyllä ehdottomasti odotuksen arvoinen, odottakaa vain!
Ja minun täytyy vielä mainita, että sain aikaisena Joululahjana toiselta rakkaalta ystävältäni 3 kuukauden Spotify Premium-lahjakortin, mistä olen ikuisesti kiitollinen. Minulla on parhaimmat ystävät, oikeasti.

What did you get for Christmas?
Mitä sinä sait lahjaksi?


And before I end this post, I just want to say
 Happy New Year! 
I've honestly had probably the best year of my life - I have so many good memories and new friends and other things gained from this year that I will truly cherish for the rest of my life. However, I do believe that the year 2014 might be even better. Let's hope for the best!

Ja ennen kuin lopetan tämän postauksen, halusin vielä sanoa
Hyvää uutta vuotta!
Olen rehellisesti viettänyt juuri ehkäpä elämäni parhaimman vuoden - minulla on niin paljon ihania muistoja ja uusia ystäviä ja muita tapahtumia kertynyt tältä vuodelta joita tulen aidosti vaalimaan vielä loppuelämäni. Uskon kuitenkin, että vuodesta 2014 tulee vielä parempi. Toivotaan parasta!

No comments:

Post a Comment