Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, March 20, 2014

spring calling

 photo IMG_9267_zpsbdfb5ec2.jpg   photo IMG_9273_zps6a7197c7.jpg  photo IMG_9276_zps660faca2.jpg  photo IMG_9270_zps8b69a852.jpg 
top Zara jeans Bik Bok fur coat H&M shoes Converse

Outfit for today. I was feeling close to spring with my outfit choice, but the crazy snow just proved me wrong as I nearly froze to death. Better luck next month...
The lovely laced Union Jack-top is originally from Zara, but I got it from the FB flea market with another lovable thing that I will show you guys later. I was pondering on what bra to wear under the top as it's super see-through, but then I figured out to wear my white bandeau-bikini top. Not a bad idea huh, it looks pretty good with the top as you can barely see it!

Any opinions on the outfit?

Päivän asua. Minulla oli todellinen kevätfiilis vaatteita valitessa, mutta hirvittivä lumisade todisti minun olleeni täysin väärässä. Ehkä ensi kuussa parempi tuuri...
Ihana pitsinen Union Jack-toppi on alun perin Zarasta, mutta ostin sen ja yhden toisen ihanuuden FB kirppikseltä, mutta esittelen ne teille myöhemmin. Miettisin hetken, että mitkä rintsikat menisivät pitsitopin alle ilman että ne paistaisi rumasti läpi ja pilaisi printin, mutta sitten tajusin laittaa alle valkoisen bandeau-bikinin yläosan. Ei hullumpaa eihän, mielestäni toppi näyttää hyvältä eikä yläosaa juurikaan näy läpi!

Mitään mielipiteitä keväisestä asusta?

No comments:

Post a Comment