Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, April 16, 2014

leopard lita

 photo IMG_9908_zps5278e4e8.jpg  photo IMG_9913_zpsfff4f702.jpg  photo IMG_9914_zps28bfc3d2.jpg  photo IMG_9919_zps6e97a807.jpg
Jeffrey Campbell Lita

My leopard madness goes on, as these beauties have now been added to my Lita-collection. I was actually pondering a few days about whether I should or shouldn't keep these, but let's face it - they're pretty awesome. Jeffrey's also have a new shoe box-design with a unicorn, how cute is that!
What do you guys think?

Leopardivillitykseni saa jatkoa, sillä nämä kaunottaret ovat nyt lisätty Lita-kokoelmaani. Miettisin itse asiassa muutaman päivän mikäli pitäisin nämä, mutta onhan nämä aika mahtavat. Jeffreyllä on myös uusi kenkäboksi-design yksisarvisella, kuinka söpöä!
 Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment