Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, June 12, 2014

denim dungarees

 photo IMG_3137_zps835763f0.jpg  photo IMG_3140_zps6a6fbd1a.jpg  photo IMG_3145_zpsd625e075.jpg  photo IMG_3148_zps0a48f9ea.jpg  photo IMG_3150_zpsd1d7265e.jpg  photo IMG_3153_zps46f310c9.jpg  photo IMG_3154_zps71e636f9.jpg dungarees Calvin Klein top Beijing shoes Converse

An extremely lazy blogger says hello!
I have a few outfits taken from both before and after my previous post, but somehow I've used my days out and away from the computer - but that's only a good thing, right?

Here's an outfit from Monday - I've been really into the whole trend with dungarees, and so I was so happy to find these Calvin Klein ones from the storage! My mom bought these way back for my brother's use, but he ended up growing out of it before it was even worn and so I took it to my collection and waited for the season and trending to arrive. This was probably a year and a half ago, so I'm glad I finally got to wear these! I love how they're not just any dungarees, but classy CK ones from the beginning of the 21st century. 
Shoes were my new favorite Converses - I like how white they are, let's see how long they stay that way...
What do you guys think about the outfit?


Superlaiska bloggaaja täällä hei!
Mulla on varastossa muutamakin asukuva mitkä on otettu sekä ennen että jälkeen viime postauksen, mutta jotenkin olen pysynyt kaukana koneelta lähipäivinä - mutta sehän on vain hyvä asia, eikö?

Tässä asu maanantailta - olen ollut aivan fiiliksissä tästä farkkuhaalari-trendistä, joten olin superinnoissani kun löysin tämän Calvin Kleinin farkkuhaalarin varastosta! Äitini osti tämän veljeni käyttöön vuosia sitten, mutta hän ehti kasvaa ulos siitä ennen käyttöönottoa joten päätin ottaa haalarin kokoelmaani ja odotin niiden suosion kasvamista. Nyt noin 1,5 vuoden jälkeen haalarit ovat virallisesti in, ihanaa päästä käyttämään niitä! Parasta onkin se että nämä eivät ole mitkä tahansa farkkuhaalarit, vaan klassiset Calvin Kleinin omat 2000-luvun alusta. 
Jalassa taas tämän hetken suosikki-Converset, joiden valkoisuus ihastuttaa mutta saapa nähdä kuinka kauan tämän värisinä pysyvät...
Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

1 comment:

  1. You really pull off the dungarees well! Have you thought about doing a youtube video featuring them?

    ReplyDelete