Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, June 26, 2014

natural curl

 photo IMG_4569_zpse7dd22f0.jpg  photo IMG_4589_zpse33972c7.jpg 
What happens when you take your braids off after 24 hours? You get the most amazing curly hair you could possibly wish for without any heat treatment! This isn't exactly news, but I just find myself amazed each time I remove my braids and so I had to share these pics of my hair from tonight. I should definitely do this more often, what do you guys think? 

Mitä tapahtuu, kun otat letit pois 24 tunnin jälkeen? Saat ihanimmat kiharat mitä voit toivoa ilman lämpökäsittelyä! Tämä ei ole mitään uutta tietoa, mutta löydän itseni hämmästelemästä lopputulosta joka kerta kun lettejä avaan, joten oli pakko ikuistaa onnistunut kampaus. Tätä pitäisi ehdottomasti tehdä useammin, vai mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment