Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, July 27, 2014

baby baptism

 photo IMG_7583_zps85791c84.jpg  photo IMG_7589_zps2da4a293.jpg  photo IMG_7725_zps46240fe9.jpg  photo IMG_7730_zps39f4f49c.jpg  photo IMG_7727_zps83612ee9.jpg  photo IMG_7734_zps0da526e4.jpg  photo IMG_7747_zpsbd90a661.jpg  photo IMG_7751_zps21706715.jpg  photo IMG_7753_zps20f9d5fc.jpg shirt Vila skirt H&M clutch Gina Tricot shoes Nly (Members.com)

Today was the baptism of my nephew, who was christened with the name Jax. I had the honor of being the godmother to our little bundle of terror joy. It was a challenge to think of an appropriate outfit for church, but I tried to come up with something neat yet stylish. This skirt is definitely one of my favorites right now, the shape of it is just amazing! And my hairbun was a must, it was ridiculously hot today.

What do you guys think my aunty/godmother outfit?

Tänään oli siskonpoikani Jaxin ristiäiset, ja sain kunnian olla meidän pikku vauvamme sylikummi. Oli haastavaa keksiä jotain soveliasta asua kirkkoon, mutta koitin keksiä jotain siistiä mutta kuitenkin tyylikästä päällepantavaa. H&M:n aleista bongattu hame on tällä hetkellä ehdoton suosikkini, sen muoto on vain mahtaa! Ja nuttura oli ihan must, sillä ulkona oli aivan järjettömän hiostavaa tänään.

Mitä mieltä siellä ollaan täti/kummitäti-asustani?

No comments:

Post a Comment