Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, October 28, 2014

back to

 photo IMG_9579_zpsb8ff3c1f.jpg  photo IMG_9578_zpsb09a3ed2.jpg  photo IMG_9562_zpsa290b4d9.jpg 
I promised myself that I wouldn't dye my hair anymore after cutting them, but because I got highlights I figured that they were already "ruined". I wasn't really comfortable in my multi-colored hair, which is why I welcomed back the good old black since it always makes me feel good. 
Special thanks to Pauliina for dyeing my hair and taking these late night photos! 

Lupasin itselleni etten enää värjäisi hiuksiani leikattuani ne kesällä, mutta otin silloin jo raitoja joten totesin hiusteni olevan jo "pilalla". En oikein viihtynyt monivärisissä hiuksissani, minkä vuoksi toivotin vanhan kunnon mustan tervetulleeksi taas kuvioihin. 
Erityiskiitokset Pauliinalle hiusteni värjäämisestä ja näiden myöhäisillan kuvien ottamisesta!

No comments:

Post a Comment