Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Monday, May 25, 2015

strappy heels

IMG_0086 IMG_0093 Zara 19,95€ 

I think I made history when I bought these shoes, since these are no doubt the smallest heels I've had ever since I learned to walk with heels back in 7th grade. I've been really into this 90's style and vibes for the past year or so, so these came as no surprise. They're kinda ugly and look like the type of heels that one annoying aunt wears at every big family gatherings, which is exactly why they're nice. Simple, pretty, sexy and feminine - not to mention that I too am one annoying aunt so they fit more than perfectly, ha!

These are already the second pair of heels I've got from Zara as an extempore purchase just based on their cheap price and I love these just as much as I loved the previous ones - they're gorgeous! 

What do you guys think?

Taisin tehdä historiaa kun ostin nämä kengät, sillä nämä ovat epäilemättä matalimmat korot mitä olen omistanut 7. luokan ensikorkkareiden jälkeen. Olen ollut todella intona 90-luvun tyyliin ja viboihin viimeisen vuoden tai enemmän, joten nämä olivat vain seuraava askel tyylissä. Nämä ovat tavallaan aika rumat ja näyttävät sellaisilta kengiltä mitä se yksi ärsyttävä täti käyttää kaikissa sukujuhlissa, ja juuri sen takia ne ovatkin kivat. Simppelit, nätit, seksikkäät ja naiselliset - unohtamatta sitä faktaa että itsekin olen ärsyttävä täti joten ne sopivat mulle enemmän kuin hyvin, hah!

Nämä ovat jo toiset korot mitkä olen haalinut Zarasta extempore-ostoksena halvan hinnan innoittamana ja rakastan näitä ihan yhtä paljon kuin niitä edellisiäkin - ihanat kun ovat!

Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment