Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Thursday, June 25, 2015

new in: june 2015

Since I haven't exactly been posting this month, I figured it would be good to do a little post of the clothing I've purchased during June. Here they are;

Koska en ole postaillut hirveästi tässä kuussa ajattelin, että voisi olla hyvä esitellä yhden postauksen muodossa tämän kuun aikana ostettuja juttuja. Tässä ne siis ovat;

IMG_9943 Zara 9,95€

I've been planning on buying a white crop top for a while now, but the one I wanted was online and I couldn't decide between two sizes which is why I never ordered it - now I don't even have to since I found this, for a very decent price as well.

Olen suunnitellut valkoisen crop topin ostamista jo pienen ikuisuuden, mutta löytämäni toppi oli netistä enkä saanut aikaiseksi tilata sitä kun en osannut päättää kahden koon väliltä - nyt ei tarvitse edes tilata kun löysin tämän, vieläpä kohtuuhintaan.

IMG_9945 H&M 6,99€

A pair of round sunglasses are always needed, especially for this price!

Pari pyöreitä aurinkolaseja tulevat aina tarpeeseen, varsinkin tähän hintaan!

IMG_9947H&M 3€ (original price 7,99€)

This was a totally random finding from the sale section, but I found it really pretty. It was also the last one left, so I call it destiny!

Tämä oli täysin random löytö aleosastolta, mutta pidin sitä todella nättinä. Tämä oli myös viimeinen kappale jäljellä, joten kutsutaan sitä kohtaloksi!

IMG_9958 Bik Bok 10€ (original price 19,95€)

This black knee-length skirt is probably my favorite purchase this month, since I've literally worn this almost every other day! It's extremely comfortable and flattering, so it was a very good finding indeed.

Tämä musta polvenpituinen hame on varmaan yksi suosikkiostoksistani tältä kuulta, sillä olen kirjaimellisesti käyttänyt tätä lähes joka toinen päivä! Se on supermukava ja imarteleva päällä, joten tämä oli ehdottomasti hyvä löytö.
   IMG_9959 Bik Bok 9,95€ 

I've been crazy over this whole paisley/bandana print lately, so this was really no surprise. I love love love this top! 

Olen ollut aivan hulluna paisley/bandana-printtiin viime aikoina, joten tämä ei ollut mikään yllätys. Ra-kas-tan tätä toppia!
   IMG_9961IMG_9963 Zara 29,95€ (original price 39,95€) 

I went to the Zara sales on their first day already, yet I felt like there was not much left or then I just couldn't find anything that I liked...however I was super happy to find these leopard heels on sale, since I had been looking at them already full-priced! 

Kävin Zaran alennusmyynneissä heti ensimmäisenä päivänä, mutta tuntui siltä kuin että mitään ei olisi ollut enää jäljellä tai sitten en vain löytänyt mitään omaan makuuni...olin kuitenkin supertyytyväinen kun löysin nämä leopardikorkkarit alesta, sillä olin katsellut niitä jo normaalihintaisina!



That was pretty much it! This month has been quite good considering purchases, since there has been a lot of sales going on, especially after midsummer. I hope I didn't forget anything, there's some more stuff that I'll do a separate post about later on.

Any opinions on the shoppings?

Siinäpä ne! Tämä kuukausi on ollut aika hyvä ostoksien suhteen, sillä on ollut paljon alennusmyyntejä etenkin Juhannuksen jäljiltä. Toivottavasti en unohtanut mitään, lisää ostoskuvia tulossa myöhemmin erillisten postauksien muodossa.

Mitään mielipiteitä ostoksista?

4 comments:

  1. Cute white top :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  2. http://www.emp.fi/art_298300/

    tuli ihan sut mieleen näistä! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. onpa kivat! vielä kun olisi adidaksen niin ostaisin heti ;D

      Delete