Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, July 28, 2015

got love for mango

IMG_0653m

Since there isn't a Mango store here in Turku anymore, I love visiting Mango whenever I find one - they're clothes are simply chic and sexy. I've also noticed that their online store sales can be pretty good, and once again I was not disappointed as I didn't have to return a single piece from my order this time either!

Here are the goodies I found on sale;

Koska Turusta ei enää löydy Mangon liikettä, tykkään käydä Mangossa aina kun sellaisen jostain bongaan - heidän vaatteensa ovat simppeleitä ja naisellisen seksikkäitä. Olen huomannut että Mangon nettikaupasta löytää aletuotteita todella hyvillä alennuksilla, eikä tämäkään tilaus ollut pettymys sillä yhtäkään tuotetta en joutunut palauttamaan!

Tässä vähän herkkuja aleista;
  IMG_0655IMG_0656
19,99€

The reason why I made the order - beautiful strappy sandals that match with pretty much anything and everything.

Syy tilaukseni tekemiseen - kauniit korolliset sandaalit sopivat lähes kaiken kanssa yhteen.

IMG_0659
5,99€

I'm obsessed with snake print and I have a feeling that it's gonna be the next big thing for me this upcoming fall too, which is exactly why this clutch is gonna be a must-have for future parties.

Olen ollut täysin hullaantunut käärmekuosiin ja uskon sen olevan myös iso juttu syksyllä, minkä vuoksi tämä clutch tulee olemaan täydellinen laukku tulevia juhlia varten.

IMG_0663
19,99€

Finally a pretty black shopper! I definitely want a real leather one at some point, but this will be perfect for school as it fits my laptop too.

Vihdoinkin nätti musta shopper-laukku! Aion hankkia aitonahkaisen vielä jossain vaiheessa, mutta tämä tulee olemaan täydellinen koululaukku kun läppärini mahtuu tänne myös.

IMG_0665 4,99€ each

Two pretty golden necklaces - as a huge zodiac freak, I'm obsessed with the Virgo one!

Kaksi nättiä kultaista kaulakorua - suurena horoskooppien ystävänä hullaannuin täysin tuosta Neitsyt-kaulakorusta!



What do you guys think about my order?
Mitä mieltä siellä ollaan tilauksestani?

No comments:

Post a Comment