Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, August 11, 2015

this way up

IMG_9949 IMG_9952 IMG_9955 IMG_9956 Adidas Originals Basket Profi

I realized that I've completely forgotten to show you guys these beauties I got back in June from sales! A new pair of Adidas to my ever growing collection - these are girly and street at the same time with the built-in heel and I love it. 
I must admit that I just ordered some Adidas stuff from the late sales, they should be coming this week (mom, please forgive me). Can't wait to show you guys!

What do you guys think?

Tajusin unohtaneeni kokonaan näyttää teille nämä ihanuudet mitkä haalisin jo kesäkuun lopussa alennusmyynneistä! Uusi pari Adidaksia jatkuvasti kasvavaan kokoelmaani - nämä ovat tyttömäiset mutta street samaan aikaan sisäänrakennetulla korollaan ja rakastan näitä. 
Pakko myöntää että tuli taas tilattua vähän Adidaksen juttuja viimeisistä alennusmyynneistä, ja niiden pitäisi tulla tällä viikolla (äiti anna anteeksi). En malta odottaa että pääsen näyttämään teille!

Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment