Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, November 4, 2012

fringed

Photobucket Photobucket Bought this black fringed bag a couple of weeks ago, but I completely forgot to show it to you guys. I've been looking for a basic black bag for weekend use, so finding this was a huge relief to my never-ending search. The bag is from Gina Tricot and costed 14,95€, what do you guys think? 

Ostin tämän mustan hapsulaukun muutama viikko sitten, mutta unohdin täysin näyttää sen teille. Olen etsinyt mustaa peruslaukkua viikonloppukäyttöön, joten tämän löytäminen oli suuri helpostus loputtomiin etsintöihini. Laukku on Gina Tricotista ja maksoi 14,95€, mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment