Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, December 28, 2012

oh love

Photobucket  New black ankle boots from Zara's sales today. These were love at first sight, which I found surprising since these aren't exactly my ideal shoes - pointy heads, zero platform and not that much heel. But sometimes the opposites attract, and I just couldn't leave these to the store. After buying these I quickly ran home so that I wouldn't do any more damage to my wallet, since these are already my second pair of shoes in 2 days (mom if you're reading this - please forgive me...). What do you guys think about my new babies? 

Uudet mustat nilkkurit tänään ostettu Zaran alennusmyynneistä. Nämä olivat rakkautta ensisilmäyksellä, mikä oli mielestäni yllättävää sillä nämä eivät olet ihan sitä mitä yleensä etsin korkokengissä - terävät kärjet, matala korko eikä yhtään platoa. Mutta joskus vastakohdat ihastuttavat, enkä vain voinut jättää näitä kauppaan. Ostettuani nämä juoksin nopeasti kotiin etten tekisi enää yhtään enempää vahinkoa lompakolleni, nämä ovat kuitenkin jo toinen kenkäparini 2 päivässä - toiset esittelen teille sitten kun saapuvat, ovat nimittäin aikamoinen löytö vaikka itse sanonkin (kaksi sanaa: Jeffrey Campbell)! Mitä mieltä siellä ollaan uusista vauvoistani?

1 comment: