Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Friday, January 4, 2013

girly

Like I said on my gift post, my sister's package hadn't arrived from the U.S. yet so I was still waiting to see what my she had got me. Today I received the package and it had such things inside;

Kuten sanoin lahjapostauksessani, siskoni paketti USA:sta ei ollut saapunut vielä joten odottelin innolla mitä se pitäisi sisällään. Tänään sain sitten paketin ja tältä se näytti; 

Photobucket Photobucket
I'm usually not that into the Abercrombie & Fitch clothes my sister gives me since I'm not exactly a fan of their casual clothing, but this neon pink shirt really worked its way to my heart - the color is absolutely lovely and outstanding!

En yleensä pidä Abercrombien & Fitchin vaatteista mitä siskoni antaa minulle, sillä ne ovat omaan makuuni turhan arkisia, mutta tämä neonpinkki t-paita löysi tiensä suoraan sydämeeni - väri on aivan ihana ja erottuva!

  Photobucket
Some nail polishes - I Only Drink Champagne from O.P.I, a polish from Essie that I couldn't find the name of and a polish from Victoria's Secret's Very Sexy called Nibble. Also a perfume stick from Juicy called Peace, Love & Juicy Couture. Thanks for the awesome gifts, I really liked them!

Muutama kynsilakka - I Only Drink Champagne O.P.I:lta, lakka Essieltä minkä nimeä en löytänyt sekä lakka Victoria's Secretin Very Sexy-mallistosta nimeltään Nibble. Sain myös hajuvesipuikon Juicylta nimeltään Peace, Love & Juicy Couture. Kiitos ihanista lahjoista! 

What do you guys think about these? 
Mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment