Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, September 1, 2013

back to black

 photo IMG_5259_zps66cbac00.jpg  photo IMG_5266_zps92decace.jpg Started off this month with a new haircolor! 
I got really tired of the ombre, especially when I noticed a weird third shade of colour in the middle and I have no idea where it has comed from. Anyways, they are now all gone and I couldn't be happier - black is my favourite color, also with hair. 

Any opinions on my new hair? 

Kuukausi alkoi uudella hiusvärillä! 
Aloin todella kyllästyä ombreen, varsinkin kun huomasin hiuksistani vielä oudon kolmannen sävyn, jonka alkuperästä minulla ei ole mitään tietoa. Ne ovat kuitenkin nyt onnellisesti takana enkä voisi olla tyytyväisempi - musta kun on lempivärini, myös hiuksissa. 

Mitään mielipiteitä uudesta tukasta?

No comments:

Post a Comment