Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, September 4, 2013

new in

 photo IMG_4955_zpsad0cc75e.jpg 
H&M 9,95€
  photo IMG_4957_zps6f5e93c5.jpg 
Bik Bok 19,95€ 

New darlings I actually got last month already, but I completely forgot to show them off here. 
The grey t-shirt is just so classic with the little mesh-details, and I'm in love with the red laced cropped top from Bik Bok - I might just wear it tomorrow on my very special day.

As you may or may not know, I have my 18th birthday tomorrow and I am beyond excited! 
It feels so strange that the age I have been waiting for ever since I was a teenager comes tomorrow. How fast time flies huh? 
My rest of the week is fully booked with all kinds of birthday fun, can't wait! 

Any opinions on the newcomers?

Uudet rakkaat mitkä tuli oikeastaan jo viime kuun lopulla ostettua, mutta unohdin täysin esitellä niitä täällä.
Harmaa t-paita on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihana mesh-yksityiskohtineen, ja olen täysin rakastunut Bik Bokista ostettuun punaiseen pitsitoppiin - taidampa pistää sen huomisen erikoispäivää varten päälle.

Kuten ehkä tiedättekin, täytän huomenna 18 vuotta ja olen enemmän kuin innoissani!
Tuntuu niin oudolta että ikä, mitä olen odottanu teini-ikäisestä asti tulee huomenna. Miten nopeasti aika lentääkin?
Loppuviikkoni onkin täyteen buukattu kaikenlaisilla synttäri-huveilla, en malta odottaa! 

2 comments:

  1. Alan oikeesti olla ihan obsessioitunu tohon punaseen toppiin, se on vaan niiiiiiiin ihana seriously! :D

    ReplyDelete