Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Wednesday, October 30, 2013

stars and stripes

 photo IMG_6454_zps14d9fae5.jpg  photo IMG_6456_zps817d935f.jpg  photo IMG_6458_zps8e004955.jpg 

The little beauty I got from my cruise trip, a beautiful stars and stripes scarf. I love the knitted material, and the fleece on the inside of the scarf is warm and cozy. I was having some second thoughts about buying this since it was a little overpriced (about 35 euros), but after trying it on a few times and seeing that it was the last one in the tax free I just knew I would regret not buying it. 
I personally love it, how about you guys? 

Pikku ihanuuteni minkä ostin risteilyltä, kaunis stars and stripes-huivi. Rakastan etupuolen neulottua materiaalia, ja sisäpuolen fleece lämmittää mukavasti. Olin hieman epäröivä tämän ostamisen suhteen sillä se oli mielestäni vähän ylihintainen (n. 35 euroa), mutta sovitettuani sitä muutaman kerran muiden ostosten yhteydessä ja tajuttuani sen olevan ainoa jäljellä totesin, että jäisin katumaan mikäli en sitä ostaisi. 
Itse henkilökohtaisesti rakastan tätä, mitä mieltä te olette?

No comments:

Post a Comment