Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, May 10, 2014

leggy

 photo IMG_0513_zpsa7b367d5.jpg  photo IMG_0521_zpsb41187ae.jpg  
sweater Boy London (2nd hand) leggins Adidas shoes Nike 

Someone wise once said: "Leggins are not pants" - as much as I agree with this statement, 
I still think that some rules are meant to be broken at least every once a while. I am currently crazy for my Adidas rose leggins, so there was no question in my mind whether I would wear them normally as well. I think it looks quite cute and spring-like with all white, what do you guys think?

Eräs viisas ihminen sanoi kerran: "Legginssit eivät ole housut" - vaikka olenkin muutoin samaa mieltä tästä, mielestäni poikkeukset vahvistavat säännön, ainakin joskus. Olen tällä hetkellä aivan hulluna näihin Adidaksen ruusulegginsseihin, eikä minulla ollut epäilystäkään siitä ettenkö käyttäisi niitä "housuina". Mielestäni yhdistelmä on aika söpö ja sopivasti keväinen kokovalkoisen kanssa, vai mitä mieltä siellä ollaan?

No comments:

Post a Comment