Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Saturday, August 2, 2014

for sale

 photo IMG_8326_zps90468512.jpg  photo IMG_8315_zps0ef5a694.jpg  photo IMG_6591_zpsbb26ad1f.jpg  photo IMG_8318_zps81ec0c33.jpg  photo IMG_8319_zpse569a77c.jpg  photo IMG_8324_zps66890bec.jpg 
Olen muutamat viimeiset vuodet myynyt vanhoja vaatteitani pääasiassa FB-kirppiksellä, mutta nyt mulla on niin paljon myytävää että olen päättänyt raahata kamani paikalliselle kirppikselle Länsikeskukseen huomisaamuna, ja ajattelin että teitä lukijoita saattaisi kiinnostaa tulla katselemaan! Kaikki vaatteet ovat kokoa XS, S, 34 tai 36, korut ovat tietysti one size (paitsi sormukset S/M), ja kengät kokoa 37. Toivottavasti nähdään siellä! 

For the past few years I've sold my old clothes mainly on the flea market group on Facebook, but now I have so much to sell that I've decided to go to the local flea market in Länsikeskus tomorrow morning and so I figured that maybe some of you readers might tag along! All clothes are sizes XS, S, 34 and 36, jewellery are one size (or S/M in rings) and shoes are size 37. Hope to see you guys there!

No comments:

Post a Comment