Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Tuesday, August 5, 2014

hyper

 photo IMG_8536_zps85dfb9c7.jpg  photo IMG_8531_zpsdd811404.jpg  photo IMG_8523_zps628fad90.jpg  photo IMG_8525_zpsf6033982.jpg  photo IMG_8528_zps9ffd54b2.jpg  photo IMG_8545_zps44aa344b.jpg  photo IMG_8549_zps7672a647.jpg  photo IMG_8538_zpse30367f0.jpg top Estradeur kimono jacket H&M shorts Bik Bok shoes Converse 

Outfit from yesterday which I wore today for a photoshoot with my dear friend, as I was on the run the whole day yesterday and didn't have the time to capture it then. Yesterday was also the day when we received the list of finalists for the Costume Tähtistailaaja-competition, and I unfortunately did not make it to the top 5. Words cannot describe my disappointment of not continuing the competition, yet surprisement that many of the contestants who's success I believed in did not make it either. The competition was obviously not meant to be for me, although I am happy and proud of making it even this far. I however know that there will be other adventures ahead of me, so it is not a matter of subject to be stressed about. Life goes on! 

What do you guys think about the outfit? 

P.S. I'm having my birthday in exactly one month! 
It's amazing how fast the year has gone, I can still remember my 18th birthday like it was yesterday. I've done and achieved so many things that I've never done before this past year, so it's been great and I hope that it will only get better. 

Asu eiliseltä mikä tuli tänään kuvattua rakkaan ystäväni  kanssa, sillä olimme eilen koko päivän liikenteessä joten en missään vaiheessa ehtinyt sitä kameralle tallentaa. Eilen oli myös se päivä kun saimme Costumen Tähtistailaaja-kilpailun finalistit, ja en valitettavasti päässyt 5 parhaan joukkoon. Sanat eivät riitä kuvailemaan pettymystäni kisan loppumisen suhteen omalta osaltani, puhumattakaan siitä yllätyksen määrästä että niin moni kisaaja joiden menestykseen uskoin eivät myöskään olleet jatkolistalla. Kilpailu ei selvästikään ollut itseäni varten, vaikka olenkin ylpeä ja onnellinen että pääsin edes näin pitkälle. Tiedän kuitenkin että edessäni tulee olemaan vielä monta muutakin seikkailua, joten aihe ei ole stressaamisen arvoinen. Elämä jatkuu!

Mitä mieltä siellä ollaan asusta?

P.S. Täytän vuosia tasan kuukauden päästä!
On uskomatonta miten nopeasti vuosi menee, sillä muistan vieläkin 18-vuotissynttärini kuin eilisen. Olen tehnyt ja saavuttanut niin paljon kaikkea uutta kuluneen vuoden aikana joten vuosi on ollut melko onnistunut ja toivon, että seuraavasta tulee vielä parempi.

No comments:

Post a Comment