Hi! I am no longer writing this blog. My new Finnish blog can be found at WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, welcome!

Hei! Olen lopettanut bloggaamisen täällä. Uusi blogi löytyy osoitteesta WWW.JOSEPHINESUOTMAA.COM, tervetuloa mukaan seuraamaan!


Sunday, February 8, 2015

girly girl

IMG_9663 IMG_9665 IMG_9667 IMG_9683 IMG_9734 IMG_9711
IMG_9704 shirt Asos jeggins Dr. Denim jacket H&M fur scarf Zara gloves Mohito leather boots Stradivarius

Outfit from Thursday. I got this beautiful fur collar from Zara's sales and oh boy I love it so! I've been waiting for it to become cheaper along it's leopard twin ever since the sales started, so now that they were only 7.95 euros each I finally got them for myself. I thought that the collar matched pretty well with these new gloves I got from Poland, what do you guys think?

Being girly has not exactly been my favorite thing to do lately, so it was nice to put on something feminine for a change. I am obsessed with these boots, they're just so beautiful!
Any opinions on the more girly outfit?

Asu torstailta. Ostin tämän upean karvahuivin Zaran loppualeista ja voi että kun tykkään! Olen odottanut tämän ja leopardisen kaksosen hinnanlaskua siitä asti kun alet alkoivat heti joulun jälkeen, joten nyt kun ne olivat enää 7.95 euroa kappale päätin ne vihdoinkin kotiuttaa. Mielestäni karvahuivi sopi aika kivasti yhteen Puolasta ostamani uusien hanskojen kanssa, vai mitä mieltä siellä ollaan?

Tyttömäinen pukeutumistyyli ei ole kuulunut tapoihini viime aikoina, joten oli mukavaa vaihtelua kiskaista jotain naisellisempaa päälle. Olen täysin rakastunut näihin nahkasaappaisiin, ne ovat niin kauniit!
Mitä mieltä tästä tyttömäisestä asusta?

2 comments:

  1. Iha super kiva toi karvahuivi ja sun asu nättimys <3

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    ReplyDelete